sábado, 20 de dezembro de 2008

OTRO PERRITO PILOTO!!

5 comentários :

An disse...

Carafio, por fin atopo o teu caderno meu, como vai a vida? Agardo que ben, nos tamen moi ben...XD O dito, saúdo, Ghardoche no bloglines pra seghirche sempre que poida. SAúdos e ledas festas

Anónimo disse...

Eu traballo no extranxeiro e tódolos días miro o faro de vigo por internet. Una das primeiras cousas que miro son os teus chistes que me fan rir un montón. Espero que sigas así alegrandonos a vida con este humor. Un saludo. Un moañes desde holanda.

MEL disse...

Hola Luís. Genial descubrir que tienes blog.¡Qué panzá de reir con el chiste del Belén! XD

Te apunto en Favoritos y en breve te enlazo en mi blog.

Un abrazo, compañeiro

An disse...

Meu, queríache mandar unha nadaliña...pero non che sei o teu curreo. Saúdos e ledas festas meu :)

Luis Davila disse...

An - O caderno ainda está un pouco en pañales pero a ver se lle dou pequeno arreón. Gracias por todo rapás!!

Moañes en Holanda - Unha das cousas polas que me estou flipando co blog e a de poñerme en contacto con xente coma vos. Alégrome que che gusten as viñetas e ahí estamos!!

Mel- Gracias Mel, yo tambien ya llevo unas cuantas panzás a tu costa!!